Hjem

I rapporten Ytringsfrihetens pris i Det skjulte Norge dokumenterer Dag Hiåsen misbruk av rettsapparatet for å få fjernet en lokalavisredaktør som publiserte avslørende artikler med utgangspunkt i dokumentasjon fra Fampo.

Les rapporten her.

Refuserte/slettede innlegg

Kommentarer til oppslag i media

Kronikker, utspill og slikt som kan betegnes som propaganda

06.01.17. Rå desinformasjon Dagsnytt 18. Les mere
23.03.16. Romerikes Blad og Østlandets Blad sensurerer. Les mere
28.10.15. Et innlegg Firda ikke ville publisere på sine nettsider. Les mere
09.02.15. Et innlegg Tønsbergs Blad ikke ville publisere. Les mere
31.08.15. TV 2-profil fusket i reportasje om Gardermoen-varsler. Les mere
Refusert i Drammens Tidende - slettet på Ringerike Blads internettside. Les mere
Innlegget Laagendalsposten ikke ville publisere. Les mere
Bergens Tidende. Les mere
E-post til Dag og Tids redaktør. Les mere
Drammens Tidenes løgnutplanting i "Bygdepost-saken". Les mere
Asker og Bærums Budstikke - en av verstingene hva angår sensur av nettdebatter. Les mere
En hederlig unntagelse: Avisen Samfunnsliv har ved flere anledninger trykket meget sterke artikler fra Fampo - bl.a. flere åpne brev skrevet av Erik Strand.
Kommentar til innslag om barnevern på NRK. Les mere